Telefonska centrala je prava nuja za podjetja

Naše podjetje je skozi leta naredilo precej velik napredek, ter se je naše poslovanje posledično kar razširilo. Do tedaj pa je vse delovalo tako, kot je moralo, saj smo lahko vse potrebne opravke in naložbe uredili. A čim se je trg povečal nam je začela manjkati telefonska centrala. Sprva smo začeli to opažati zaradi naših strank, ki so kazale očitno nezadovoljstvo. Težava je bila v tem, da je na naše podjetje prišlo ogromno nekih klicev. Zaradi samega števila teh, pa se nismo morali javiti na prav vsakega. Zaradi tega so morale stranke dolgo čakati, ali pa sploh niso prišle do linije.

Zaradi tega problema, ki je bil precej velik, smo se torej odločili, da bo potrebna telefonska centrala. Ta bi skrbela za to, da bi vedno obstajala kakšna linija, na katero so lahko stranke poklicale. Številka je bila sicer ena, vendar je sistem preusmerjal klic na ustrezno linijo. To je bila tista, ki je bila bodisi prosta, bodisi je imela najkrajšo čakalno vrsto. Na ta način so lahko tako stranke res čakale veliko manj časa, ali pa sploh niso. Hitro smo po tem tudi videli, da se je zadovoljstvo strank končno povrnilo nazaj.

Tedaj pa smo našli še eno odlično uporabo za telefonsko centralo. Ekipa, ki je bila zadolžena za to, je začela tudi z promoviranjem. Temu se je strokovno reklo zunanja telefonska centrala, saj niso prejemali klicev, temveč jih pošiljali. Na ta način smo lahko dosegli kar nekaj novih ljudi, katerim smo se predstavili in povedali kaj nudimo, ter kako so konkurenčni na trgu. Na ta način je lahko veliko ljudi spoznalo, da bi jim naše storitve lahko prišle prav, ter drugače sploh ne bi nikoli izvedeli za naše podjetje. Zaradi tega je telefonska centrala naredila ogromen napredek za naše podjetje. Sploh iskreno ne vem, kako smo prej funkcionirali, brez tega sistema.